Verbeterde beveiliging op Mijn Voyp đ
Bij Voyp vinden we veilig werken superbelangrijk! Daarom hebben we Mijn Voyp voorzien van twee nieuwe beveiligingsfuncties. TOTP? Yes! Met een Time-based One-Time Password voeg je een extra beveiligingslaag toe aan je account. Na het inloggen met je wachtwoord vraagt Mijn Voyp om de code die je mobiel genereert. Zo ben je volledig en veilig ingelogd. đč **Aan de slag?** ...
Maak kennis met ons supportteam!
Onze supporthelden staan elke dag klaar om onze klanten te helpen. We zijn een klein, hecht en competitief team dat niet alleen samenwerkt, maar ook samen leuke dingen onderneemt. In deze blog geven we je een kijkje achter de schermen van onze supportafdeling. We trappen af met onze meest ervaren kracht: Mike. Al jaren is hij een rots in de branding voor zowel collegaâs als klanten. Hij houdt de voortgang van supporttickets in de gaten, duikt in ingewikkelde vraagstukken en zorgt ervoor dat we altijd up-to-date zijn met de nieuwste technieken. Naast Mike vinden we Tina, de enige dame in het team, maar zeker niet de minste. Ze regelt opleveringen, controleert tickets en ondersteunt collegaâs. En als je iemand hoort zingen op kantoor? Dan weet je dat Tina in de buurt is!...
Voyp integreert met Bubble CTI
We hebben fantastisch nieuws voor alle Voyp-klanten die hun klantrelatiebeheer (CRM) naar een hoger niveau willen tillen! We zijn verheugd om de integratie met Bubble aan te kondigen, waardoor je naadloze connectiviteit kunt ervaren tussen je Voyp-telefooncentrale en meer dan 200 verschillende CRM-pakketten. Bubble CTI is een gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde CRM-oplossing die je helpt om je klantrelaties te stroomlijnen en te optimaliseren. Met Bubble CTI kun je eenvoudig contactgegevens beheren, leads en kansen volgen, interacties met klanten vastleggen en nog veel meer. De integratie van Voyp met Bubble CTI biedt tal van voordelen, waaronder:...
Voyp gaat samen met BlackGATE
We hebben geweldig nieuws om met je te delen! Vanaf 1 augustus 2023 gaan Voyp en BlackGATE intensiever samenwerken. Voyp zal voortaan een label zijn van BlackGATE, wat betekent dat we samen nog beter kunnen voldoen aan onze belofte om zakelijke telefonie eenvoudig, betaalbaar en betrouwbaar te maken. Een van de belangrijkste voordelen van deze samenwerking is dat we onze klanten een verbeterde klantervaring en een hogere kwaliteit van dienstverlening kunnen bieden. BlackGATE, dat al sinds het begin de techniek voor Voyp verzorgt, zal nu ook de support en administratieve afhandeling voor zijn rekening nemen. Wat betekent dit concreet voor jou als klant? **Hier zijn enkele belangrijke punten die we graag willen toelichten:**...
De eerste indruk
Iedereen kent het wel. Bellen naar een klantenservice, een oneindig keuzemenu, ellenlange wachtrij en vervolgens een klantenservice die niet al te klant vriendelijk is. Van het kastje naar de muur geeft je gelijk een slechte indruk van het bedrijf. Dit wil je natuurlijk voorkomen. Met onderstaande tips zet je de eerste stappen in de richting van een klantvriendelijke telefonie-oplossing. Begin met een welkomstboodschap met je belangrijkste informatie (natuurlijk je bedrijfsnaam, maar bijvoorbeeld ook je missie of je website). Zo weet de klant vanaf het eerste moment dat er gebeld is met het juiste nummer. Als je gebruik maakt van een wachtrij, informeer klanten dan dat ze in de wachtrij staan en dat het even kan duren voor ze te woord worden gestaan. En bellen ze buiten kantoortijden, geef ze dan een alternatief (meld je website en mailadres bijvoorbeeld) en meld de uren waarin je bereikbaar bent. Zo geef je klanten vanaf het moment dat ze met je bedrijf verbonden zijn een professioneel gevoel. Het spreekt voor zich dat je de klant direct bij de juiste afdeling wilt laten komen. Dit kun je oplossen met een keuzemenu. Het is verleidelijk om een keuzemenu zo te bouwen dat je al het verkeer rechtstreeks kunt leiden naar de juiste medewerker. Dit leidt soms tot ellenlange keuzemenus (toets 4, toets 1, toets 3, toets 2, toets 1). Als de klant na een keuzemenu van tien minuten uit frustratie nog niet heeft opgehangen, heeft je medewerker in ieder geval een harde dobber om er nog een gezellig gesprek van te maken....